NETS EASY

Easy betalingsmodul fra NETS er alt det bedste fra Europas største udbyder af løsninger til online betaling.

MobilePay Online er en del af platformen.
Gem kort, som gør det nemt at betale med et eller flere kort gemt.

Nets Easy er en komplet løsning der er integreret med Grundmodul. Betalinger fra medlemmernes kort håndteres sikkert og krypteret.  Udbetalinger tilfalder jeres bankkonto løbende efter 2-5 dage.

Hver måned udsteder Nets en faktura på omkostninger for de transaktioner (betalinger), der er foretaget gennem jeres Grundmodul. I kan også vælge om dette beløb skal fratrækkes i jeres udbetaling.

Hvad skal I betale til Nets?
Betalingsløsningen koster kr. 102,- pr. måned. Opkrævningen foretages af Nets sammen med de transaktionsgebyrer der altid er forbundet med betalinger online.

Vejledende priser herunder. (Vi henviser til nets.eu for altid opdaterede priser)
Visa/Dankort 0.31% + kr. 0,54,-
MasterCard Visa Debet 0.99% + kr. 0,50,-
MobilePay Online* abonnement kr. 49 pr. måned.
Dertil lægges kr. 1,- på alle betalinger foretaget med Mobilepay.

Med Nets Easy og Grundmodul får man både en betalingsløsning- og indløsningsaftale i samme produkt og behøver derfor ikke indgå flere forskellige aftaler, for at kunne tilbyde betalinger online. Ved at benytte Nets Easy og Grundmodul sikrer du i øvrigt at du overholder alle regler inden for Strong Customer Authentication (SCA).

*MobilePay Online som tilbydes i denne easy/NETS aftale, kan indtil videre kun benyttes til enkeltstående betalinger.