I 2007 byggede vi Klubmodul som er det førende system i Danmark til idrætsforeninger, klubber, forbund og organisationer. Mange millioner medlemmer har benyttet Klubmodul og tusindevis af foreninger har fået en en stærk teknologisk løsning for deres forening i det digitale Danmark.

Både Klubmodul og Grundmodul er det man i dag kalder for en SaaS (software as a service) virksomhed. Vi har 15 års erfaring i at levere innovative løsninger til vores kunder. Gennem årene har vi opbygget en stærk og unik position på markedet, og vi er stolte af at være anerkendt som markedsledere inden for vores branche.

Vores mission er at fortsætte med at levere værdi til vores kunder ved at udvikle nyskabende teknologier, der gør deres hverdag nemmere og mere effektiv. Vi tror på, at teknologi kan være en kraftfuld katalysator for forandring og fremskridt, og vi er dedikerede til at gøre en positiv forskel i vores samfund. Med vores erfaring bringer vi nu en længe ventet løsning til grundejerforeninger der efter vores mening har fortjent en mindst ligeså god stærk digital tilstedeværelse!

Vi er en virksomhed med en stærk kultur, der er bygget på værdier som samarbejde, respekt og ansvarlighed. Vi tror på, at et solidt samarbejde mellem vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere er nøglen til at opnå succes.

Vi er stolte af, hvor langt vi er kommet, men vi ved også, at der er meget mere at opnå. Vi bliver aldrig tilfredse med status quo, og vi fortsætter med at udfordre os selv og vores teknologier for at sikre, at vi altid er på forkant med udviklingen.

Vi ser frem til at fortsætte vores udvikling med vores dedikerede medarbejdere, vores passionerede kunder og vores samarbejdspartnere, der deler vores vision om at gøre en forskel i verden.

Vi har medarbejdere siddende over hele landet, ja hele verden – Odder, Hillerød, Esbjerg, Assens, Malaga, Dubai og Jakarta.

chatsimple