Hjemmeside til grundejerforeninger

Svarer bestyrelsen tit på de samme spørgsmål til møderne? Savner i noget der fungerer bedre end en gammel Facebook side, og som i har mere kontrol over? Så kan det være tid til at få oprettet en hjemmeside til jeres grundejerforening.

Hos Grundmodul tilbyder vi som del af vores online løsning en komplet hjemmeside, som i får adgang til selv at styre og redigere. Det inkluderer alt lige fra oprettelse og ændring af tekst og billeder, til nye menupunkter og muligheden for at tilføje et galleri.

Jeres nye hjemmeside vil blive en oplagt måde for foreningen at holde medlemmerne informeret om kommende arrangementer, møder og vigtige beslutninger. Det kan være med til at skabe mere aktivitet, da alle medlemmer kan følge med nemt og hurtigt.

Hjemmesiden kan også bruges til at vise standard oplysninger der ofte skal bruges, såsom foreningens vedtægter, ledelsesstruktur og finansielle regnskaber. Dette kan bidrage til at øge gennemsigtigheden og skabe tillid mellem foreningens ledere og dens medlemmer.

Ved at anvende Grundmodul til at levere en hjemmeside, kan der spares penge i forhold til andre løsninger, da det eliminerer behovet for dyre webudviklere når indholdet skal redigeres eller der skal indsættes et billede på siden. Det er nemt at lære, så hele ledelsen hurtigt kan komme i gang med at opdatere siden selv.

Hjemmesiden fungerer også godt som butiksvindue for potentielle medlemmer, købere og lejere. Den kan indeholde et galleri med billeder, en beskrivelse af fællesskabet, de faciliteter og tjenester der tilbydes, og en beskrivelse af selve beliggenheden.

Her kan du se et par eksempler på vellykkede hjemmesider til grundejerforeninger.

Kontakt os lige her

chatsimple