KONTINGENT

Slip for den største bekymring! Sæt kontingent på autopilot med automatisk betaling, som man kender det fra Netflix og andre steder.

Alle har glæde af det, og alle vil helst have at det bare kører automatisk.

Medlemmerne er glade, og skal ikke huske at betale girokort eller lignende.

Bestyrelsen, og især kassereren er glad, for nu kommer betalingerne ind ganske af sig selv.

GRUNDEJERE / MEDLEMMER

100 % styr på alle, altid! Lad grundejere selv oprette sig og administrere deres info. Kommuniker med grundejere elektronisk via mail eller SMS

Komplet overblik og kontrol over følgende :
BEGIVENHEDER

Er der vejfest, eller skal der slås katten af tønden? Måske det er den årlige oprydningsdag?
Foreningen har overblik over hvem der kommer og hvis det koster noget, kan betalingen foretages online i god tid!

KOMMUNIKATION

Bekvemt overskueligt system til at kommunikere direkte med jeres medlemmer via mail eller SMS. Send til enkelte medlemmer, egne grupper, bestyrelsen eller afdelinger.

HJEMMESIDEN

Det evigt tilbagevendende problem med opdatering af hjemmesiden er fortid nu! Alle, eller udvalgte kan styre og vedligeholde hjemmesiden. Ikke flere logins, koder og brugernavne. Alt samlet et sted!

INTEGRERET REGNSKABSSYSTEM

Bogfør indbetalingerne lynhurtigt og korrekt hver gang, da alle indbetalinger er registreret med navn, konto og beløb. Med regnskabssystemet kan bogføring og regnskab nemt gøres klar til revisoren. Forbind jeres bank og Grundmodul henter alle posteringer automatisk til kassekladden!

Kort og godt alt hvad en forening har behov for i et regnskabsprogram.

KALENDER

Møder for bestyrelsen eller afdelinger. Kommende faste begivenheder. Send påmindelser ud via kalender

UDLEJNING

Fest igen? Book festlokalet eller lej det ud. Det kunne også være den fælles brenderup trailer der kan lejes/lånes. Omfattende modul til udlejning

BESTYRELSEN

Bestyrelsen har faste opgaver. Grundmodul har et “intranet” for bestyrelsen hvor der er en lang række værktøjer til at gøre bestyrelsesarbejdet en hel del nemmere.

BESTYRELSEN

Der er mange flere funktioner og muligheder i Grundmodul. Book en gennemgang for at få den komplette version at se med egne øjne.

Skærmbilleder af Grundmodul