Hvorfor grundejerforeninger bør have en hjemmeside

Som grundejerforening er det vigtigt at have en hjemmeside der nemt og effektivt gør det muligt for administrationen at kommunikere med beboerne på en struktureret måde. På denne måde kan man sprede sit budskab øjeblikkeligt, og samtidig åbne op for en nem måde at indsamle henvendelser på.

En hjemmeside giver ikke blot mulighed for oplysninger omkring medlemskab, åbne tider i kælderrum eller affaldsgården, men også i forbindelse med arrangementer og lignende. Samtidig kan jeres hjemmeside og være med til at præsentere lokalsamfundet for nye tilflyttere.

Mange hjemmesider er dog komplicerede og dyre i drift. Derfor har vi hos Grundmodul taget hånd om dette, ved at tilbyde en integreret hjemmeside direkte i vores Grundmodul system. Det betyder, at hjemmesiden kan administreres og opdateres direkte fra systemet i Grundmodul. Det gør det nemt og hurtigt, siden der hverken er behov for et separat login eller en separat platform.

På denne måde er der intet til hindring for at foreningens medlemmer til hver en tid kan holde hjemmesiden opdateret, og rette i både tekst og billeder, såvel som kalender og andre funktioner på siden der kommer beboerne til gavn. Samtidig byder Grundmodul også på en integration af nogle vigtige funktioner, såsom kalenderen i Grundmodul, der kan vise kommende aktiviteter, og som kan bruges til at planlægge arrangementer og møder. Det gør det meget lettere at koordinere arrangementer og sikre, at alle er på samme side.

Det er også nemt og hurtigt at lægge vedtægter, referater og andre vigtige dokumenter op til deling på hjemmesiden, så foreningens administration kan spare tid og besvær med at skulle printe disse ud hver gang en beboer beder om det, og i stedet sende et link på kort tid.