System til grundejerforeninger

Hvis du er bestyrer i en grundejerforening, der leder efter en omfattende løsning til at administrere dine medlemmer, betalinger og alt det andet, skal du ikke lede længere end til grundmodul.dk. Vores system tilbyder en række funktioner der kan være med til at gøre administrationen af din forening og dit liv som foreningsleder meget nemmere.

Først og fremmest gør Grundmodul det nemt og overskueligt at holde styr på alle medlemmerne. I får adgang til et komplet system hvor der frit kan tilføjes, slettes og ændres på medlemmer som det ønskes.

Vi tilbyder også integreret et regnskabsprogram, der kan hjælpe foreningsledere med at holde styr på medlemsbetalinger, udgifter og andre finansielle transaktioner. Der kan også oprettes automatiserede medlemsbetalinger, for at sikre at medlemmerne er ajour med deres kontingent.

En anden vigtig funktion i vores system er muligheden for at oprette online afstemninger. Dette kan være en fantastisk måde at indsamle feedback fra medlemmerne, og derefter træffe vigtige beslutninger som en gruppe. Du kan også invitere medlemmer til generalforsamlinger og bestyrelsesmøder og holde styr på, hvem der har tænkt sig at dukke op.

Vi tilbyder også et internt virtuelt arkiv til alle typer filer og dokumenter, hvilket gør det nemt at opbevare alle vigtige oplysninger vedrørende foreningen på ét sted. Det kan blandt andet være i form af vedtægter, mødereferater eller økonomiske rapporter.

Desuden omfatter vores system mulighed for at oprette jeres helt egen hjemmeside, der giver foreningsledere fuld kontrol over indholdet. Dette kan bruges til at dele nyheder, meddelelser og andre vigtige oplysninger med medlemmerne og kan også indeholde et forum og et galleri, hvor medlemmerne kan diskutere emner og dele billeder.

Det er også værd at nævne muligheden for at administrere udlejning af fællesarealer og lokaler i  vores system. Det er nemt at oprette og administrere bookinger, fastsætte priser og holde styr på betalinger – alt sammen på ét sted.

Kontakt os lige her

chatsimple